גאל קלין
מוטות│ מגבים│ מכשירים לניקוי חלונות

להתאמת ציוד ומידע על מכשיר לניקוי חלונות לחצו כאן

| חייג אלינו 073-3744487 או בווטסאפ

גאל קלין
מוטות│ מגבים│ מכשירים לניקוי חלונות
GAL CLEAN
WINDOW CLEANING SOLUTION

אביזרים לניקוי חלונות

מאות אביזרים לניקוי חלונות פותחו לאורך השנים כדי להתמודד עם החיפוי המודרני הנחשק, היפה וגם החיוני מכל – הזכוכית. אביזרים אלה מגיעים במגוון תצורות, טכניקות עבודה ומחירים אך מרביתם עדיין סובלים מחסרונות ואינם מגיעים לתוצאה מושלמת.

אביזרים לניקוי חלונות בבית, במשרד ובחנות: מה האפשרויות הקיימות?

למרות הקדמה, על אף הטכנולוגיה, רובנו עדין מבססים את ניקיון החלונות על קצת סבון, הרבה מים ומגב קטן שיסלק אותם בסיום. על פניו, אין צורך להחליף את השיטה: זוהי הדרך המקובלת להסיר כתמים מכל משטח ולמרק אותו, כדי להעניק לו את הברק והליטוש הסופיים ולהימנע מהצטברות לא רצויה של מים.

אלא שזכוכית, להבדיל ממשטחים חלקים אחרים איננה מתנקה באופן זהה ממספר סיבות:

מגבי הספוג או הסיליקון אינם גורפים 100% מהמשקעים

דוגמה טובה לכך היא מגבי הרכב שעל אף שחלקם כבר חמושים בנהיגה אוטונומית, טרם נמצאה להם טכנולוגיית ניקיון מלאה לשמשות.

הפינות נותרות מלוכלכות

אלא אם ניתן להגיע לחלון פיזית ולהשתמש בסמרטוט כדי לנגב את הפינות, מה שעדיין מותיר עליו משקעים אליהם יידבק בקרוב לכלוך חדש.

לא כל החלונות נולדו שווים

בחלונות קיר גדולים כמו חלונות ראווה, אולמות תצוגה ואפילו חלונות הזזה בבתים, קשה להגיע פיזית לכל שטח החלון ונדרש מאמץ פיזי לא מבוטל בתוספת אמצעים נוספים (כיסא, סולם) כדי להשלים את המלאכה.

בעיית הנגישות של החלונות הגבוהים

אם החלון מצוי בקומה השנייה, כבר יהיה בלתי אפשרי לנקות אותו מבחוץ מבלי להסתכן. הדרך היחידה תהיה לשמור על יצירתיות ולספוג את הסיכון או פשוט להזמין חברת ניקיון שנותנת שירותי עבודה בגובה בעלויות יקרות, אותן נאלץ להוציא אחת לתקופה ובתדירות נמוכה בלבד.

כל הפתרונות הקיימים לניקוי חלונות יעיל

אז אחרי שסקרנו את המגבלות והקשיים הטיפוסיים שבניקיון חלונות עצמאי, בואו נבחן את כל המוצרים המתקדמים שמוצעים לצרכן העצמאי בשוק.

המוצרים שמוצגים בסקירה הבאה מהווים פתרונות שמתאימים בעיקר לסקטור הפרטי, שמעוניין לנקות ולתחזק לבדו את החלונות בבית או בעסק ללא בעלי מקצוע נוספים:

מנקה חלונות דו צדדי

מנקים אלה מתקבלים כסדרת מגבים כפולים, עם חריץ שניתן להכניס אליו את המגב עם המטליות המולבשות ובכך למרק את החלון מבפנים ומבחוץ במקביל. מדובר באביזר פשטני וזול מאוד שאיננו מכיל חומרים "בריאים" לזכוכית כך שהוא עשוי להותיר אותה מבריקה לפרק זמן קצר בלבד.

מנקה חלונות מגנטי

"דור" מתקדם יותר לניקיון דו צדדי, המשתמש במגנט שמזיזים מצידו האחד ומניע את המגב לפעולה מצידו האחר. גם הפעם מחיר המוצר אטרקטיבי מאוד ואיננו עובר את 250 השקלים, אין צורך בהוראות תפעול מיוחדות ומושלם לחלונות קטנים.

למרות זאת, דרוש מעט מאמץ פיזי כדי להזיז את המגנט הכבד לאורך כל שטח החלון והוא צורך התזה מוגברת של חומר עקב נטייתו לספוג חלק ממנו. בנוסף, תאלצו לאבטח את החלק החיצוני כדי שלא ייפול במקרה שהחלון המטופל גבוה.

מנקה חלונות חשמלי

מדובר ברובוטים בסיסיים שמתאימים לעוד מספר חיפויים אפשריים בנוסף לזכוכית, כמו קרמיקה, שיש, גרניט פורצלן ומשטחים חלקים נוספים. זהו אמצעי מושלם לשמירה על המשטחים נקיים לחלוטין בעזרת מים וסבון בלבד, עם פעולה אוטומטית בקרצוף ובניגוב.

כמובן שזהו לא אמצעי יעיל לזכוכיות גדולות ודומיננטיות כמו חלון ההזזה במרפסת או חלונות בלגיים, בוודאי שלא לזכוכיות אולם התצוגה או גן האירועים, מה שמותיר אותו כפתרון ביתי צנוע וקומפקטי שאיננו מוכוון לתוצאה מקצועית.

מנקה חלונות טלסקופי

מוטות טלסקופיים נפתח לאורך משמעותי, מ-3 מטרים ועד 20 ואף יותר בהתאם לסוג, כך שאפשר להגיע בעזרתם לכל חלון גבוה מבחוץ. המוטות עשויים מחומרים כמו קרבון, אלומיניום ופיברגלס שמקלים על האחיזה ומפחיתים במאמץ.

המוט אמנם מאפשר לפעול מקרקע יציבה ולהגיע לכל חלון, אך צפוי שלא לספק תוצאת ניקיון מושלמת כאשר משתמשים במים וסבון שאינם מגנים על הזכוכית מלכלוך נוסף. הדבר יוצר צורך בניקיון מאוד תדיר, שרובנו נעדיף לדחות שוב ושוב בלית ברירה.

קיטור לניקוי חלונות

הקיטור פונה למגזר המסחרי שזקוק לאמצעים משוכללים ומתקדמים יותר שלא רק מסירים כתמים ולכלוך, אלא גם ממרקים את החלון ומותירים אותו שקוף ומלוטש כביום היווצרו.

מכשיר חשמלי עוצמתי ממלא את החלון באדים, מה שחוסך במים ואיננו משתמש בשום כימיקל ולאחר מכן מנוגב בקלות. קיימים גם מספר מכשירים קומפקטיים שאמורים על פניו לשרת את הצרכן הפרטי, אך הם מגיעים עם תג מחיר יקר למדי כך שלא מדובר באמצעי שמשתלם לרכוש רק לשם הניסיון.

מנקה חלונות נטען

בשורה נוספת מכיוון מוצרי החשמל היא מגב קטן שנטען לחשמל ומספק עבודה אלחוטית נוחה לניגוב נוזלי הניקוי ממשטחים קטנים. זהו מוצר אידיאלי לתריסים וייתכן שגם לקירות, אך שטח הפנים שלו מצומצם למדי כך שהוא איננו יעיל לעבודה מול חלונות ברוב המקרים.

מכונה לניקוי חלונות מהדור המתקדם ביותר: אוסמוזה הפוכה

במטרה לענות על החסמים, החסרונות והאתגרים שעמם מתמודדים הצרכנים בניקוי החלונות, פותחה מכונת האוסמוזה ההפוכה, שמעבירה את המים תהליך סינון מלכלוך ומאבנית, מזרימה מעלה במעלה צינור המחובר למוט (רגיל או טלסקופי) מים טהורים ומזוקקים ומתיזה אותו בלחץ נמוך מאוד כדי לנקות את החלון כראוי.

הפעולה הידנית עם המוט נחשבת אז ועדיין לדרך הוודאית ביותר להגעה לכל שטחי החלון והודות לשימוש במעט מים נקיים וצלולים, לא נותרים משקעים שמתייבשים על החלון ומחבלים במראה. התוצאה המתקבלת היא של מקסימום שקיפות מנצחת, אפס סיכוני גובה ועבודה נוחה מאוד הודות לטכנולוגיה המשולבת במכשיר לצמצום פעולות הגוף.

מחפשים מכשיר לניקוי חלונות בבית או בעסק?

חברת גאל קלין מתמחה בפיתוח פתרונות ניקיון מתקדמים לצרכן הפרטי ומעמידה לרשותכם ערכות, אביזרים ופתרונות מהמתקדמים בשוק. לחברה ניסיון של למעלה מ-13 שנים בניקיון חלונות ומספקת ייעוץ בהתאמת האבזור לפי סוג החלון, הדגמה בבית הלקוח ושירותי תמיכה שוטפים.

תנו למומחים של החברה להתאים לכם מכשיר

לא מאמינים שנשאר נקי?
החברה היחידה המאפשרת ניסוי המכשיר אצלכם בשטח,
השאירו פרטים למידע נוסף

תנו למומחים של החברה להתאים לכם מכשיר

חושבים שזה מסובך לנקות פאנלים סולאריים לבד?
החברה היחידה המאפשרת ניסוי המכשיר אצלכם בשטח,
השאירו פרטים למידע נוסף

קבלו הצעת מחיר לשירות ניקוי חלונות במהירות

השירות האדיב והמקצועי, הטכנולוגיה המתקדמת וההבנה בזכוכית, הם שהופכים את גאל קלין לשם נרדף לזכוכית נקייה ומטופלת היטב