גאל קלין
מוטות│ מגבים│ מכשירים לניקוי חלונות

להתאמת ציוד ומידע על מכשיר לניקוי חלונות לחצו כאן

| חייג אלינו 073-3744487 או בווטסאפ

גאל קלין
מוטות│ מגבים│ מכשירים לניקוי חלונות
GAL CLEAN
WINDOW CLEANING SOLUTION

ציוד ניקוי חלונות למקצוענים

ציוד מקצועי לניקוי חלונות עבור חברות המעוניינות לחסוך בחומרי ניקוי וזמן, להמנע מסיכון בטיחותי כאשר יש צורך לעלות לגובה וביתרונות נוספים, לפניכם רשימת הפתרונות והמוצרים שלנו. אבל לפני זה הקדמה קצרה והמשיכו לגלול מטה:

שיטת הניקוי באמצעות הזרמת מים תופסת תאוצה ופופולאריות רבה.

תקנות הבריאות והבטיחות המסורבלות ועלויות הביטוח הגבוהות בשיטות הסנפלינג/מנוף וכו', לעומת, הפשטות והנוחות בעבודה עם מוט-מזרים מים, מהוות גורם עיקרי למעבר מקצוענים לשיטת ניקוי זו.

בטיחותי– אין צורך בעלייה לגובה, העבודה מתבצעת מהרצפה.

חסכוני– אין צורך בחומרי ניקוי, אין צורך בניגוב ובייבש

ואין צורך באנשי מקצוע יקרים

גודל – מערכות GALPRO קטנות ממדים. גובה:40 רוחב:40 עומק:20 משקל: 12 קג

ספיקת מים – לאחר בדיקות רבות ושימוש רב, מערכות GALCLEAN הנה די ויותר לניקיון ותחזוקת חלונות הבית. קניית מערכות גדולות יותר גורם לבזבוז משאבים כמו מים , שרף ופילטרים ועקב כך לגרור עלויות נוספות.

ללא מיכל אגירה – בניגוד למערכות אחרות, המכשיר מייצר מים נקיים ישירות לשימוש על הזכוכית .אין צורך במיכל אגירה

עובדת על חשמל – בניגוד למערכות אחרות אשר עובדות על לחץ מים, חוסכת בתחלופה תכופה של שרף.

מד TDS – ישנו מד TDS מובנה במכשירים אשר נותן את נתון ניקיון המים , מאפשר בקרה להחלפת שרף לעומת גילוי אך ורק בזמן עבודה.

זמין ופשוט – אין מורכבות הפעלה לחבר לחשמל ולמים ולהתחיל לנקות, אין צורך בהסמכה מיוחדת , כל אחד יכול!

הכירו את שיטת האוסמוזה ההפוכה

מהי אוסמוזה הפוכה על קצה המזלג? מדובר במערכת שמפרקת את המלחים והאבנית מתוך המים, מנקזת אותם החוצה ובכך מטהרת לחלוטין את המים כך שהם יהוו אמצעי אפקטיבי לניקיון ולהברקה, גם מבלי למרק ולנגב אותם מהמשטח בסיום.

בענף ניקיון החלונות, מתחבר צינור מים לתוך המכשיר, כאשר בתוכו עוברים המים דרך פילטר מסנן ומשם למימרנה – סוג שני במספר של פילטר, שמעביר את המים תהליך שבסופו הם ניתזים החוצה בלחץ נמוך שמאפשר ניקיון יסודי ללא הותרת משקעים וכתמים.  

מכשירי האוסמוזה ההפוכה משמשים כיום לניקיון בקרב המגזר העסקי של פאנלים סולאריים, חלונות, תריסים, זכוכיות בבנייני משרדים ומגורים, קירות, מסכים גדולים ועוד המון. בקרב חברות רבות זהו המכשור הפרקטי ביותר שמחליף את חומרי הניקוי הרעילים ומכונות השטיפה בלחץ גבוה.

מכשיר האוסמוזה ההפוכה Galhome מבית גאל קלין, מהווה מוצר ייחודי מהדור החדש והמתקדם ביותר בישראל ובכלל. מדובר בערכה עצמית, שחוסכת לכל חברה את הצורך בהזמנת אנשי מקצוע יקרים לביצוע מורכב של פרויקט הניקיון ובשל ניידותה והפחתה משמעותית מגודלו של המכשיר, חוסכת גם את הטיפוס לגובה על כל הסיכונים הכרוכים בכך.

כדי להשתמש ב-Galhome אין צורך בידע טכני או ניסיון קודם והמכשיר מגיע גם לזוויות קשות, תוך הפחתה משמעותית בעומס כף היד במהלך הפעולה.

הערכה הכוללת מגיעה עם גלגלת ומחברי מים, מוט טלסקופי נפתח שעשוי מפיברגלס או קרבון לבחירתכם ובהתאמה אישית של האורך הנדרש,  מגב המזרים את המים בקביעות לכל אורך הניקיון ותוספות לבחירתכם כמו מברשת ייעודית לתריסים, מטליות, מתאם למקל וזוויתנים.

ברכישת המכשיר, נצייד אתכם גם בהדרכה מלאה לעבודה עמו.

ציוד מקצועי לניקוי חלונות לחברות ולקהל הרחב

ככל שעולם הבנייה צומח ומתפתח לגובה, נוצרת דרישה הולכת וגוברת לציוד מקצועי לניקוי חלונות שאיננו כרוך בהסמכה לעבודה בגובה או במעמסה פיזית וכלכלית כאחד.

המענה המתקדם והמקצועי ביותר כיום לניקוי חלונות, פאנלים סולאריים ומשטחים בכל גודל וגובה, מוגש כיום לענפי התעשייה השונים דרך פיתוח ייחודי, בו הושקעו מאמצים ומחשבה רבים אודות הצרכים הייחודיים של כל חברה ומבנה באופן נפרד, לצד פתרון חסמים כמו מהירות, מגבלות פיזיות ויוקר המחייה הגלובלי.

ציוד מקצועי לניקוי חלונות לחברות ולקהל הרחב

חברת גאל מתמחה בניקיון חלונות בניינים, מוסדות ציבוריים ומסחריים ובתים פרטיים בשיטות המתקדמות בעולם, בהתאמה לתוואי שטח המטרה. החברה מפתחת ומשווקת ציוד מקצועי ומתקדם של מכשירים קטנים המאפשרים ניון חלונות בצורה קלה, נוחה, מהירה, וזמינים לכל כיס.

מוצר הדגל של החברה הוא מכשיר אוסמוזה הפוכה המהווה את הפתרון האיכותי והבטיחותי ביותר בקרב לקוחות עסקיים ופרטיים כאחד.

​החברה שמה לה למטרה להביא לשיפור גורף של ציוד הקצה לניקיון חלונות זכוכית הן בביצועים והן במחיר, כאשר מוצר הדגל של החברה, Galhome, חולל מהפכה בשוק הישראלי ומספק מענה מקיף ומתקדם לכלל הצרכנים, במחיר נוח ובתוצאה מהירה ומקצועית ללא הבדל.

תנו למומחים של החברה להתאים לכם מכשיר

לא מאמינים שנשאר נקי?
החברה היחידה המאפשרת ניסוי המכשיר אצלכם בשטח,
השאירו פרטים למידע נוסף

תנו למומחים של החברה להתאים לכם מכשיר

חושבים שזה מסובך לנקות פאנלים סולאריים לבד?
החברה היחידה המאפשרת ניסוי המכשיר אצלכם בשטח,
השאירו פרטים למידע נוסף

קבלו הצעת מחיר לשירות ניקוי חלונות במהירות

השירות האדיב והמקצועי, הטכנולוגיה המתקדמת וההבנה בזכוכית, הם שהופכים את גאל קלין לשם נרדף לזכוכית נקייה ומטופלת היטב